code_language.skript:
variables:
{case} = false
{jutalom} = 0
command /case:
trigger:
if {case} is false:
if player's money is more than 9999:
set {case} to true
remove 10000 from the player's balance
broadcast "&5A mágusraktár áldás aktiválva lett 5 percre"
broadcast "&6Az áldást aktiválta: %player%"
broadcast "&4A jutalmad megkapod a /jutalom parancsal"
set {jutalom} to {jutalom} + 1
wait 5 minutes
set {case} to false
message "&5A mágusraktár áldás lejárt!"
else:
message "&cNincs elég pénzed"
else if {case} is true:
message "&cAz áldás már aktiválva van!"
command /jutalom:
trigger:
if {jutalom.%player%} is more than 0:
message "&6Tessék a jutalmad:"
give player 1 diamond boots or 1 diamond chestplate or 1 diamond sword or 1 diamond helmet or 1 diamond leggings or 3 enchanted golden apples or 15 golden apples or 1 iron boots or 1 iron chestplate or 1 iron sword or 1 iron helmet or 1 iron leggings
set {jutalom.%player%} to {jutalom.%player%} - 1
else:
message "&cMár lehívtad a jutalmad!"
Why the program don't set the jutalom.%player% bigger?
Sorry for my bad english :/