How can I display particles around a area {plot::%player's uuid%::*} is the list of blocks in the area
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on every ticks:
loop all players:
loop {plot::%loop-player's uuid%}:
make 10 of flame at loop-value-2
ok, I always use skbeeCode:on every ticks: loop all players: loop {plot::%loop-player's uuid%}: make 10 of flame at loop-value-2
You need skbee
this crashes the server, it overloads itCode:on every ticks: loop all players: loop {plot::%loop-player's uuid%}: make 10 of flame at loop-value-2
You need skbee
no, but it loops all the blocks in the area, not just the wallsYou have big area?
I think you can use boundno, but it loops all the blocks in the area, not just the walls
command claim:
trigger:
if {plot::%player's uuid%} is not set:
set {_loc1} to location(player's x coord + 37.5, 319, player's z coord + 37.5, player's world)
set {_loc2} to location(player's x coord - 37.5, -64, player's z coord - 37.5, player's world)
create full bound with id "plot::%player's uuid%" between {_loc1} and {_loc2}
set {_all::*} to all bound ids
loop {_all::*}:
if bound with id "%loop-value%" is bound with id "plot::%player's uuid%":
if {_nolap} is not false:
set {_nolap} to true
else:
if bound with id "plot::%player's uuid%" doesn't overlap bound with id "%loop-value%":
if {_nolap} is not false:
set {_nolap} to true
else:
set {_nolap} to false
if {_nolap} is not true:
delete bound with id "plot::%player's uuid%"
send "&4Error: &cYour too close to another persons plot"
else:
send "&aSuccessfully Claimed Plot!"
set {plot::%player's uuid%} to player's uuid
set {plot::%player's uuid%::*} to player's y coord - 10, player's y coord + 10
add player to bound owners of bound with id "plot::%player's uuid%"
else:
send "&4Error: &cYou already have a plot!"
はいs,LikeThisこのような?
Code:コマンドクレーム: トリガー: {plot::%player's uuid%}が設定されていない場合: {_loc1} を場所 (プレイヤーの x 座標 + 37.5, 319、プレイヤーの z 座標 + 37.5、プレイヤーの世界) に設定します。 {_loc2} を location(プレイヤーの x 座標 - 37.5, -64、プレイヤーの z 座標 - 37.5、プレイヤーの世界) に設定します。 {_loc1} と {_loc2} の間に ID "plot::%player's uuid%" の完全な境界を作成します すべてのバインドされたIDに{_all::*}を設定します ループ {_all::*}: ID「%loop-value%」にバインドされているものが、ID「plot::%player's uuid%」にバインドされている場合: {_nolap}が偽でない場合: {_nolap}をtrueに設定する それ以外: ID「plot::%player's uuid%」にバインドされているものが、ID「%loop-value%」にバインドされているものと重複しない場合: {_nolap}が偽でない場合: {_nolap}をtrueに設定する それ以外: {_nolap} を false に設定する {_nolap}が真でない場合: ID「plot::%player's uuid%」でバインドされたものを削除します 「&4エラー: &c他の人のプロットに近すぎます」を送信 それ以外: 「&a区画の取得に成功しました!」を送信 {plot::%player's uuid%} をプレイヤーの uuid に設定する {plot::%player's uuid%::*} をプレイヤーの y 座標 - 10、プレイヤーの y 座標 + 10 に設定します。 ID「plot::%player's uuid%」の境界の所有者にプレイヤーを追加します それ以外: 「&4エラー: &cすでにプロットがあります!」を送信します