English/Englisch:
Hey, I want to connect my scripts to MySQL. I know how it works. But I have a problem.
If I reload or stope and start with my server, all variables are deleted from the cloud system what is wanted, so that the map resets and all old data is loaded. So I would like to take already registered things from the MySQL again and set to a variable. Example: the player plays and every minute 1 is added to {time.% player%}. if I reload the sever, then {time.% player%} will be back to 0.
so the {time.% player%} stored in the MySQL should be retrievable against the server.
Translate with google translator
German/Deutsch:
Hey ich möchte meine Skripts mit MySQL verbinden. Dies weiß ich wie es geht. aber ich habe ein problem.
Wenn ich bei mir mein server Reloade oder stope und starte, werden alle variablen gelöscht vom Cloud System was gewollt ist, damit sich die map zurücksetzt und alle alten daten geladen werden. also möchte ich schon eingetragene sachen aus der MySQL wieder nehmen und zu eine Variable setzen. beispiel: der spieler spielt und jede minute wird 1 zu {time.%player%} dazugezehlt. wenn ich den sever reloade, ist dann {time.%player%} wieder auf 0.
also soll die {time.%player%} die in der MySQL gespeichert wird wider auf dem server abrufbar sein.
Hey, I want to connect my scripts to MySQL. I know how it works. But I have a problem.
If I reload or stope and start with my server, all variables are deleted from the cloud system what is wanted, so that the map resets and all old data is loaded. So I would like to take already registered things from the MySQL again and set to a variable. Example: the player plays and every minute 1 is added to {time.% player%}. if I reload the sever, then {time.% player%} will be back to 0.
so the {time.% player%} stored in the MySQL should be retrievable against the server.
Translate with google translator
German/Deutsch:
Hey ich möchte meine Skripts mit MySQL verbinden. Dies weiß ich wie es geht. aber ich habe ein problem.
Wenn ich bei mir mein server Reloade oder stope und starte, werden alle variablen gelöscht vom Cloud System was gewollt ist, damit sich die map zurücksetzt und alle alten daten geladen werden. also möchte ich schon eingetragene sachen aus der MySQL wieder nehmen und zu eine Variable setzen. beispiel: der spieler spielt und jede minute wird 1 zu {time.%player%} dazugezehlt. wenn ich den sever reloade, ist dann {time.%player%} wieder auf 0.
also soll die {time.%player%} die in der MySQL gespeichert wird wider auf dem server abrufbar sein.