options: prefix : &f[&5&lMine&f] #Permissons mine-permission-message : &cYou don't have enough permission! mine-set-permission : op mine-delete-permission : op mine-name-permission : op mine-names-permission : op mine-clearnames-permission : op mine-addblock-permission : op mine-blocks-permission : op mine-removeblock-permission : op mine-timer-permission : op on script load: set {minecore.timer} to 0 command /mine:clearnames: permission : {@mine-clearnames-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: clear {minecore.names::*} send "{@prefix} &aNames successfully cleared!" to player command /mine:set : permission : {@mine-set-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: set slot 0 of player to glowing stick named "&4Set Position 1" set slot 1 of player to glowing stick named "&4Set Position 2" set slot 2 of player to glowing feather named "&aConfirm Locations" command /mine:name : permission : {@mine-name-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore.location1.%uuid of player%} is not set: send "{@prefix} &4Position 1 is not set!" to player stop if {minecore.location2.%uuid of player%} is not set: send "{@prefix} &4Position 2 is not set!" to player stop set {minecore::%arg-1%::position::position_1} to {minecore.location1.%uuid of player%} set {minecore::%arg-1%::position::position_2} to {minecore.location2.%uuid of player%} if {minecore.names::*} does not contain arg-1: add arg-1 to {minecore.names::*} clear {minecore.location1.%uuid of player%} clear {minecore.location2.%uuid of player%} send "{@prefix} &aMine &c%arg-1% &ahas been successfully added!" to player command /mine:addblock : permission : {@mine-addblock-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore::%arg-1%::*} is set: add type of player's tool to {minecore::%arg-1%::panel::*} send "{@prefix} &aBlock &c%type of player's tool% &ahas been added to mine &c%arg-1%" to player else: send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a doesn't exist!" to player command /mine:names: permission : {@mine-names-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: loop {minecore.names::*}: send "&a%loop-value%" to player command /mine:blocks : permission : {@mine-blocks-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore::%arg-1%::*} is set: loop {minecore::%arg-1%::panel::*}: send "&6%loop-value%" to player else: send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a doesn't exist!" to player command /mine:removeblock : permission : {@mine-removeblock-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore::%arg-1%::*} is set: if {minecore::%arg-1%::panel::*} contains type of player's tool: remove type of player's tool from {minecore::%arg-1%::panel::*} send "{@prefix} &aBlock &c%type of player's tool% &ahas been removed from mine &c%arg-1%" to player stop else: send "{@prefix} &aThat item is not in blocks!" to player else: send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a doesn't exist!" to player command /mine:timer : permission : {@mine-timer-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore::%arg-1%::*} is set: set {minecore::%arg-1%::timer} to arg-2 send "{@prefix} &aTime &c%{minecore::%arg-1%::timer}%&a second(s) has been successfully added to mine &c%arg-1%&a!" to player stop else: send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a doesn't exist!" to player command /mine:delete : permission : {@mine-delete-permission} permission message : {@mine-permission-message} trigger: if {minecore::%arg-1%::*} is set: clear {minecore::%arg-1%::*} remove arg-1 from {minecore.names::*} send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a successfully deleted!" to player stop else: send "{@prefix} &aMine &c%arg-1%&a doesn't exist!" to player every 1 second in world "world": set {minecore.timer} to {minecore.timer} + 1 loop {minecore.names::*}: #broadcast "%mod({minecore.timer}, {minecore::%loop-value%::timer})%" if mod({minecore.timer}, {minecore::%loop-value%::timer}) = 0: loop blocks within {minecore::%loop-value%::position::position_1} to {minecore::%loop-value%::position::position_2}: set {_block} to random element of {minecore::%loop-value-1%::panel::*} set block at loop-block to {_block} on right click: if player is holding glowing feather named "&aConfirm Locations": if {minecore.location1.%uuid of player%} is not set: send "{@prefix} &4Position 1 is not set!" to player stop if {minecore.location2.%uuid of player%} is not set: send "{@prefix} &4Position 2 is not set!" to player stop send "{@prefix} &aDo /mine:name to select name for mine and add it to panel" stop else if player is holding glowing stick named "&4Set Position 1": set {minecore.location1.%uuid of player%} to location of target block send "{@prefix} &aPosition 1 successfully set to %{minecore.location1.%uuid of player%}%" stop else if player is holding glowing stick named "&4Set Position 2": set {minecore.location2.%uuid of player%} to location of target block send "{@prefix} &aPosition 2 successfully set to %{minecore.location2.%uuid of player%}%" stop